donderdag 26 maart 2009

Hiep Hiep Hoera!


Op 18 maart 2009 heb ik de mooie leeftijd van 24 bereikt haha.
Dankzij Danny heb ik echt een super verjaardag gehad!

Ik werd op 18 maart om middernacht gewekt met een verjaardagstune van de Chipmunks,
daarna kreeg ik mijn cadeautjes. Ik heb een prachtig horloge van Fossil gehad en parfum: the armani code, en om 7:00 uur kreeg ik ook nog ontbijt op bed.

Danny had als verrassing gereserveerd bij Restaurant Look, het was echt een heerlijke dag. Zaterdag de 21ste zou ik mijn verjaardag vieren, maar op vrijdag ochtend zei Danny dat we vrij waren en dat we een weekendje naar Landal Green Parcs gingen. Jippie nog een verrassing.

We hebben een heerlijk weekend gehad, lekker ontspannen en van de zon genieten.
Het was een verjaardag om nooit meer te vergeten.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage