dinsdag 3 november 2009

Spannende tijden


De laatste weken zijn we erg druk geweest met wat laatste wensen in ons huisje. Zoals een douchewand, een andere lampenkap en een vaatwasser. We genieten vooral heel erg van de vaatwasser. Wat een luxe zeg.

Een tijdje geleden heb ik een uitstrijkje laten maken bij de huisarts, afgelopen maandag hebben we de uitslag gehad. Helaas niet zo goed als dat we hadden gehoopt. Op zo'n moment gaan er natuurlijk enge gedachten door je hoofd, en dan proberen rustig te blijven. Ik heb pap 3B, wat inhoud dat ik afwijkende (onrustige cellen) heb, de huisarts heeft me doorverwezen naar een gynaecoloog. Vrijdag 6 november gaat deze een conisatie doen, er wordt dan een kegelvormig stukje weefsel weggehaald. Dit gebeurt door middel van een ronde inkeping in de baarmoederhals te maken met behulp van een normaal mesje. Gelukkig krijg ik pijnstillers, verder is het afwachten van de uitslag. Er kan ook helemaal niks aan de hand zijn, misschien is het een kwestie van medicatie.

Wat leuker nieuws is dat we vrijdag 6 november lekker doorgaan naar Center Parcs, even lekker ontspannen samen. We verheugen ons er erg op.

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage