dinsdag 23 maart 2010

Maart


Op 13 maart heb ik mijn 25ste verjaardag gevierd met familie en vrienden, ik heb van Danny een hele mooie Biaci bedelarmband gehad en 25 prachtige rode rozen. Van het geld dat ik heb gehad ben ik schoenen, bedels voor mijn armband en parfum van Gucci gaan kopen. Ik heb een heerlijke verjaardag gehad! Op 19 maart is Danny's vader 50 geworden en om dit te vieren zijn we naar Center Parcs geweest. We zijn lekker uit eten geweest, hebben veel gezwommen, in de Sauna gezeten en genoten van de shows op de Plaza. We hebben nog een lantaarn gewonnen voor op het balkon met de bingo. Zaterdag 20 maart is de rest van de familie naar Center Parcs gekomen om de verjaardag van Danny's vader te vieren. De huisjes waren ook erg luxe, alle kamers hadden een badkamer met een regendouche of bubbelbad en we hebben ook nog heerlijk weer gehad.

Labels: , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage