maandag 6 februari 2012

99 dagen


Onze bruiloft komt steeds dichterbij, nog maar 99 dagen en dan gaan we trouwen.
Het word nu erg spannend, over vier weekjes worden de uitnodigingen verstuurd en gaan we de laatste dingen regelen. Even contact met de bloemist, fotograaf, trouwlocatie, bakker en natuurlijk op stap met onze bruidsmeisjes en bruidsjonker voor mooie kleding.

Afgelopen vrijdag mijn onbepaalde tijd contract getekend bij TNO, ook erg bij mee. Dit hebben we samen gevierd door een hapje te gaan eten bij Tapas restaurant Lust. Het eten was echt heerlijk, dat gaan we vaker doen. Gister mijn nichtjes uit school gehaald, we hebben gezellig geknutseld, dance central gespeeld en pannenkoeken gebakken. Ben gister erg verwend door mijn mannetje want ik heb mijn valentijnscadeau al gehad, ja hoor een prachtige blauwe Swarovski ketting. Echt superblij mee!

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage