zondag 29 november 2009

De operatie...


Woensdag was het zover, om 7:10 moesten we ons melden bij het IJsseland ziekenhuis. We werden vrij snel geholpen, voor ik het wist lag ik in een mooi blauw jurkje in een ziekenhuis bed. Om 8:30 werd ik naar de voorbereidingskamer gebracht. Bij de ingang van de voorbereidingskamer moesten we afscheid nemen. Ik werd voorbereid voor de operatie, mooie stickers op mijn borst, een infuus (wat uiteraard weer twee keer over moest). Om 9:15 werd ik naar de operatie kamer gebracht en ging onder narcose. Ik werd om 10:15 wakker in de uitslaapkamer en voelde me duf maar had geen pijn. Binnen 15 minuten was ik weer op mijn kamer en mocht Danny bij me. Ik mocht nadat ik had gegeten en gedronken om 13:00 uur weer naar huis. Ik moet zeggen dat alles me is meegevallen, ziekenhuis personeel was heel aardig en ik word natuurlijk lekker verwend. Ik vind zoveel steun bij Danny, hij verwend me met oliebollen, bloemen, dvd's, x-box spellen haha. Ik lig nog wel op bed maar de pijn valt me mee, pijnstillers neem ik netjes iedere paar uur in en 9 december krijgen we de uitslag van de weggenomen cellen. We gaan van het beste uit.

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage