donderdag 14 juni 2012

Onze trouwdag!



18 mei was het dan eindelijk zover, de dag waar we 18 maanden naartoe hebben geleefd: onze trouwdag!

Ik moest om half 9 bij de kapper zijn om mijn haar en make-up te doen, mijn vriendin Raquel heeft me om 10 uur bij de kapper opgehaald en toen zijn we naar het huis van mijn ouders gegaan waar ik en de bruidsmeisjes ons konden omkleden voor onze mooie dag! Om 12 uur kwam Danny mij ophalen in een mooie witte Rolls Royce, na een paar foto's zijn we met onze fotograaf naar de Botanische tuin gereden om daar foto's te gaan maken.

Om kwart voor drie kwamen wij aan bij het Koetshuis, na een leuke en informele ceremonie van onze ambtenaar Robin was het tijd voor de felicitaties en het aansnijden van de bruidstaart. Natuurlijk moesten er nog wel wat foto's gemaakt worden met de dag gasten. Om half zes begon de BBQ en om acht uur arriveerden de eerste avond gasten voor ons avond feest. Aan het eind van de avond werden we nog leuk verrast met een optreden van een vriendin van ons, Lenny heeft het prachtige nummer van Oleta Adams-get here voor ons gezongen.

Om half 1 was ons feest afgelopen en werden we naar huis gebracht. Het was een geweldige dag, precies zoals we het ons hadden voorgesteld. De volgende dag hebben we alle prachtige cadeaus uitgepakt en alle voorbereidingen getroffen voor onze huwelijksreis naar Bali maar hierover volgt snel een nieuwe blog.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage